• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 257
next    /  7 prev
شهردار دزفول
رونق صنعت گردشگری باعث ایجاد اشتغال برای جوانان می شود

آئین اختتامیه جشنواره سفرگردی "دزفول گرام"  با حضور جمعی از مسولین کشوری و محلی در تالار مهتاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری دزفول، در این آئین که ظهر جمعه ۲۴ اسفند سال جاری برگزار شد، "محمد علی دوایی فر" شهردار دزفول، ضمن خیر و مقدم به مهمانان و تقدیر و تشکر از عوامل برگزار کننده این جشنواره، به ظرفیت ها و جاذبه های گردشکری دزفول اشاره کرد و اذعان داشت: این شهر با داشتن جاذبه های فراوان می تواند هر نوع گردشگر با هر سلیقه ای را به خود جذب کند.

وی افزود: دزفول شهری تاریخی با قدمتی بالغ بر ۶ هزار سال که دارای اولین دانشگاه پزشکی جهان و قدیمی ترین پل استوار جهان است.

وی گفت: دزفول شهر علما و عرفاست، شهر آجری و بناهای تاریخی و بقعه های متبرکه؛ دزفول شهری است که دو هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم این نظام و انقلاب کرد؛ این شهر پایتخت مقاومت و پایداری است.

شهردار دزفول در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به حضور فعالان گردشگری در دزفول و برگزاری این جشنواره در راستای معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری این شهر، اظهار داشت: امید است که با برگزاری رقابت ها و جشنواره هایی از این دست بتوان بیش از پیش دزفول را به سایر مردم ایران و جهان معرفی نمود.

وی گفت: قطعا حضور گردشگران و فعالان این عرصه میتواند کمک شایانی به رونق گردشگری و به تبع آن  ایجاد اشتغال برای جوانان شود.

در پایان این مراسم نفرات برتر این جشنواره توسط داوران کشوری معرفی و هدیه خود را از مسوولین حاضر دریافت کردند.

جشنواره سفرگردی دزفول گرام به منظور معرفی شهرستان دزفول و ظرفیت های گردشگری آن با حضور فعالان حوزه گردشگری، نویسندگان وبلاگ، وب سایت و صفحه های اینستاگرامی به مدت سه روز از تاریخ ۲۱ الی ۲۳ برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مسابقه در خصوص موضوعات گردشگری، عکاسی، محیط زیست، حیات وحش، صنایع دستی، خوراک، تاریخ و آداب و رسوم دزفول به رقابت پرداختند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0