• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 3821
شهردار دزفول - كلیه نیروهای شهرداری تا پایان وضعیت بحرانی به حالت آماده باش هستند

شهردار دزفول گفت: کلیه نیروهای خدماتی و عملیاتی شهرداری دزفول تا پایان وضعیت بحرانی  در محل مستقر بوده و به حالت آماده باش هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری دزفول، "محمد علی دوائی فر" با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته توسط شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دزفول، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته مقرر گردید شهردار دزفول مسئول ستاد بحران شهر و موضوعات مربوط به آن را پیگیری نماید؛ همچنین مسئولیت پیگیری سیل بند منطقه زاویه نیز به امور آب محول گردید.

وی افزود: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و برگزاری مستمر جلسات ستاد مدیریت بحران در شهرداری دزفول، تمهیدات لازم جهت مقابله با سیلاب و آبگرفتگی های احتمالی توسط این ستاد اندیشیده شد.

دوائی فر افزود: خوشبختانه در سطح شهر علاوه بر مسدود شدن جاده ساحلی که بر اثر افزایش دبی آب رودخانه دز صورت گرفت و همچنین چند مورد آبگرفتگی ناشی از بارندگی های شدید، شاهد بحران خاصی در سطح شهر نبودیم.

شهرداری دزفول با بیان اینکه کلیه نیروهای مناطق سه گانه و سازمان های شهرداری در روزهای اخیر به حالت آماده باش قرار داشتند، افزود: قبل از جاری شدن سیلاب با توجه به پیش بینی های صورت گرفته اقداماتی نظیر انتقال قایق ها و اسکله های قایقرانی و تفریحی و همچنین کیوسک های مستقر در ساحل و دیگر اقدامات به منظور حفظ اموال عمومی توسط این شهرداری صورت گرفت.

وی تصریح کرد: بنا به درخواست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان نیز شهرداری دزفول با تامین ماشین آلات و قطعات بتنی و سایر ظرفیت های خود در برخی  مناطق روستایی نظیر زاویه ، همکاری های لازم را با این ستاد انجام داده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0