• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ 
  • تعداد بازدید : 368
next    /  2 prev
آمادگی شهرداری دزفول بر افزایش تعاملات فرهنگی و هنری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول

عصر روز دوشنبه۱۴ مرداد سال جاری، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و جمعی از هنرمندان این شهرستان با شهردار دزفول دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری دزفول، در این نشست که در محل دفتر شهردار دزفول برگزار شد، "محمد علی دوائی فر" شهردار دزفول، از آمادگی این شهرداری به منظور افزایش تعاملات فرهنگی و هنری با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت های بالقوه فرهنگی و هنری در دزفول اینگونه تعاملات می تواند کمک شایانی به هنرمندان این شهر نماید.

 وی احداث بوستان هنرمندان در مجاورت مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول را از برنامه های  پیش روی شهرداری دزفول عنوان کرد و افزود: با توجه به کمبود فضاهای فرهنگی و هنری و  ظرفیت بالای هنرمندان دزفول، این پروژه در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

 دوائی فر خاطرنشان کرد: به منظور اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی میدان و تندیس کتاب نیز به زودی توسط شهرداری دزفول احداث می شود.

 در ادامه این نشست "ناصر آریایی نیا" معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد خوزستان به اهمیت شهرداری ها در ایجاد تحولات فرهنگی و هنری اشاره کرد و افزود: ارتباط و تعامل میان شهرداری و ارشاد بسیار حائز اهمیت و ضروری است.

 "نادر سعادتی فرد" رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دزفول نیز در این نشست از زحمات و تلاش های شهرداری دزفول در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری تقدیر و تشکر کرد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0