• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ 
  • تعداد بازدید : 183
شهردار دزفول عنوان کرد؛
تلاش شهرداری برای ثبت دزفول به عنوان شهر جهانی كپو
ظهر امروز سه شنبه نشستی با حضور خانم دکتر موحد مدیر کل توسعه و تجهیز صنایع دستی کشور، نماینده مردم شهرستان دزفول، فرماندار، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر، رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری دزفول و دیگر مسئولان محلی در خصوص پرونده ثبت دزفول به عنوان شهر جهانی کپو در سرسرای فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

️ در این نشست دکتر عیسی زاده شهردار دزفول، ضمن قدردانی از مجموعه وزارت میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری به منظور ثبت دزفول به عنوان شهر ملی کپو، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت دزفول در این زمینه و همچنین اهتمام صورت گرفته، شهرداری دزفول به منظور تثبیت، تقویت و ارتقای این امر تمام تلاش و ظرفیت خود را بکار خواهد گرفت.

 دبیر شهر ملی کپو با بیان اینکه ثبت ملی و جهانی شهرها و روستاهای صنایع دستی باعث معرفی بهتر آنها می شود افزود: به طور قطع به منظور معرفی بیشتر کپو از نمادها و المان های ویژه ای در سطح شهر استفاده خواهد شد.


وی در خصوص نصب المانِ میدان کپو نیز اظهار داشت: اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته و جلسات متعددی نیز برگزار شده است که در آینده نزدیک شاهد نصب المانِ این میدان خواهیم بود.

 عیسی زاده در پایان گفت: شهرداری دزفول آمادگی دارد تا با برگزاری سلسله نشست ها، تبادل نظر و هم افزایی به منظور ثبت دزفول به عنوان شهر جهانی کپو تلاش کند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0