• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۳/۲۹ 
  • تعداد بازدید : 160
شهردار دزفول:
تعامل و همكاری بین شهرداری و آبفا ضروری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری دزفول، سیدمحمدحسن عیسی زاده ظهر امروز پنجشنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر دزفول که با حضور محمدرضا کرمی نژاد مدیر عامل آبفای خوزستان و مدیرآبفا منطقه دزفول در سالن جلسات شورا برگزار شد، اظهار داشت: همکاری هایی که بین شهرداری و آبفا صورت می گیرد قطعا برای آرامش و رفاه مردم است اما از آنجایی که تمام خدمات شهرداری نیز برای مردم است تقاضا داریم در توافقات و تعاملاتی که پیرامون چاه های آب صورت می گیرد، مابه ازایی به شهرداری تعلق بگیرد.

  وی افزود: هرگونه خدمات رسانی در مناطق جدیدالاحداث دزفول همچون زیرسازی، آسفالت،جدول کشی و... مستلزم وجود شبکه فاضلاب است در غیر این صورت هر اقدامی به معنای هدررفت هزینه ها است و محاسبات را بر هم می زند.

 شهردار دزفول با بیان اینکه متاسفانه در برخی مناطق جدید الاحداث به دلیل نبود شبکه فاضلاب قادر به خدمات رسانی نیستیم، عنوان کرد: این امر موجب اعتراض شهروندان شده است، در نتیجه ضرورت دارد این معضل که به طور مستقیم به خدمات شهرداری، رفاه و رضایتمندی شهروندان مربوط است با تعامل و همکاری شهرداری و آبفا مدیریت و برطرف شود.

 عیسی زاده خاطرنشان کرد: در برخی مناطق شهر نیز که دارای سابقه هستند و خدماتی توسط شهرداری صورت گرفته، احداث فاضلاب و اقدامات عمرانی از سوی شرکت آبفا موجب حفاری، تخریب آسفالت و جدول این مناطق می شود و این امر زندگی و تردد شهروندان را نیز دچار اختلال و سختی می کند.
 
 وی با تاکید بر لزوم تعامل و هماهنگی آبفا و شهرداری، گفت: ضرورت دارد از این پس تمام اقدامات اینچنینی بصورت موردی و مصداقی با تعامل و هماهنگی به جلو برود، اگر این اقدامات به شکل همگام پیش برود قطعا مردم نیز با مشاهده این هماهنگی ها اعتراضی نداشته و همراهی لازم را خواهند داشت.

🔸️ شهردار دزفول همچنین بیان کرد: از سویی موارد بسیار زیادی مشاهده شده که شهرداری با صرف هزینه و زمان اقدام به آسفالت برخی نقاط می کند و پس از مدت کوتاهی در آن منطقه حفاری هایی توسط آبفا صورت می گیرد که این امر در واقع هدررفت هزینه های شهرداری و خسارت است. مساحت این حفاری ها که بسیار زیاد هستند و مناطقی که دچار این معضل هستند توسط عوامل شهرداری اندازه گیری و جمع آوری شده است لذا ضرورت دارد این خسارات توسط آبفا بصورت کامل و مستقیم جبران شود.

 عیسی زاده ادامه داد: این نوار حفاری هایی که در این سال ها انجام شده به دلیل ایجاد ترافیک و اختلاف ارتفاعی که دارند برای تردد شهروندان نیز مشکل ساز هستند که تقاضا داریم آبفا این مشکل را مدیریت کند. 

 وی در پایان با اشاره به ورود فاضلاب زیباشهر به رودخانه دز، عنوان کرد: این معضل که به محیط زیست و حوزه گردشگری دزفول نیز صدمه وارد کرده به هیچ عنوان زیبنده و شایسته دزفول نیست بنابراین تقاضا داریم آبفا نسبت به رفع این معضل راهکار اساسی و جدی در دستور کار قرار دهد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0