• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 140
دیدار شهردار دزفول با مدیر آبفا منطقه دزفول

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری دزفول دزفول، سید محمد حسن عیسی زاده شهردار دزفول و  حسین سعادتی‌فر مدیر آبفا منطقه دزفول پیش از ظهر امروز در محل دفتر مدیریت ستاد مرکزی آبفا با يکديگر دیدار و گفتگو کردند. 


 سید محمد‌حسن عیسی‌زاده شهردار دزفول در این نشست ضمن تبریک انتصاب  سعادتی‌فر به عنوان مدیر آبفا منطقه دزفول گفت :  در موضوع مهرشهر علاوه بر حل مشکل ساکنان ، دستاورد ویژه‌ای داشت و آنهم ضرورت تعامل و وحدت دستگاههای مختلف است.

 وی افزود: با اولین تماس از سوی مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان در خصوص در اختیار قرار دادن چاه موجود در ایستگاه آتش‌نشانی ،  سریعا اقدامات لازم انجام شد تا وقفه‌ای در روند حل مشکل ساکنان مهرشهر ایجاد نشود. 

 شهردار دزفول تصریح کرد: خوشبختانه وحدت و همدلی بسیار خوبی بین مسئولان شهرستان وجود دارد که نتیجه این وحدت ، خدمت بهتر به شهروندان است. 

 حسین سعادتی‌فر مدیر آبفا منطقه دزفول نیز در این نشست ضمن تشکر از همراهی و تعامل شهرداری دزفول با آبفا گفت : مجموعه شهرداری دزفول همکاری بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف با آبفا  داشته است.

 وی به همکاری شهرداری دزفول با مجموعه آبفا در زمینه در اختیار قرار دادن یک حلقه چاه در ایستگاه آتش‌نشانی کوی آزادگان اشاره کرد و گفت : با این اقدام مشکل افت فشار آب منطقه مهرشهر که یک مشکل چند ساله بود ، برطرف شد. 

مدیر آبفا منطقه دزفول همچنین در این نشست با تاکید بر تعامل متقابل آبفا دزفول با مجموعه شهرداری افزود : تعاملات بین این دو مجموعه قطعا باعث خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان در هر دو حوزه میشود.

 در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده از سوی دو مجموعه ،  نسبت به تعاملات بیشتر تاکید شد.
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0