• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ 
  • تعداد بازدید : 118
ایستگاه تقلیل فشار گاز كارخانه آسفالت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری دزفول نصب شد
سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری دزفول گفت: ایستگاه تقلیل فشار گاز با حجم۱۰۰۰متر مکعب درساعت و بافشار ۶۰پوند بر اینچ مربع جهت تامین گاز طبیعی و جایگزین سوخت گازوییل در کارخانه آسفالت سازمان عمران وبازآفرینی فضاهای شهری شهرداری دزفول نصب شد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری دزفول، علی قربانی با اعلام این خبر اظهار داشت: پیگیری و اقدامات لازم جهت تحقق این مهم از ۶ ماه پیش و از طریق رایزنی با شرکت گاز استان آغاز شد.

 

وی افزود: از مدتی پیش اقداماتی نظیر تکمیل ساختمان ایستگاه و مراحل اداری مربوط به انتقال ایستگاه شامل تاییدیه واگذاری و حمل ایستگاه گاز به محل مورد نظر انجام گرفت.

 

 سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری دزفول تصریح کرد: خوشبختانه پس از پیگیری های متعددی که در سطح استان و شهرستان برای اخذ مجوزات لازم صورت گرفت سرانجام در هفته گذشته این ایستگاه گاز با مشخصات هزار مترمکعب در ساعت و با فشار ۶۰ پوند بر اینچ مربع در محل ساختمانی که از قبل در کارخانه آسفالت شهرداری آماده و تجهیز شده بود جای گذاری شد.

 

قربانی بیان کرد: متعلقات این ایستگاه گاز نیز طی روزهای گذشته انجام شد و امروز کارشناس تایید و تست ایستگاه در محل حضور یافت. پس از تست ایستگاه و وصل شدن به گاز، اقدام بعدی خرید و نصب مشعل ها خواهد بود که پیش بینی می شود این مشعل ها حداکثر ظرف ۳ هفته آینده آماده شوند.

 

وی با بیان اینکه کارخانه آسفالت شهرداری با استفاده از ایستگاه گاز در آذرماه استارت خواهد خورد، گفت: از این تاریخ به بعد کارخانه آسفالت از طریق گاز شهری فعالیت خواهد کرد‌.

 

قربانی با اشاره به افزایش بهای گازوییل و مشکلات مالی شهرداری در زمینه تامین و پرداخت هزینه گازوییل برای فعالیت کارخانه آسفالت، افزود: راه اندازی ایستگاه گاز در کارخانه آسفالت ماهیانه ۵۰۰ میلیون تومان صرفه جویی ریالی برای سازمان و شهرداری خواهد داشت و اگر این رویه تداوم یابد تولید آسفالت نیز افزایش خواهد یافت.

 

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری دزفول با بیان اینکه استقرار ایستگاه گاز موجب رفع برخی مشکلات و مسائل زیست محیطی نیز خواهد شد از تلاش های شبانه روزی عوامل سازمان عمران در راستای گازسوز کردن کارخانه آسفالت قدردانی کرد.

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0