• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۰/۲۴ 
  • تعداد بازدید : 55
تشریح اقدامات فرهنگی شهرداری دزفول به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری دزفول، "عباس یوسفی نژاد" سرپرست شهرداری امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما به تشریح برنامه های شهرداری دزفول به مناسبت فرا رسیدن روز زن پرداخت و اظهار کرد: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهرداری دزفول اقدامات و برنامه های متعددی در دستور کار قرار داده است.

 

 وی اقداماتی از قبیل فضاسازی شهری، دیدار با مادران سالمند در یکی از مراکز سالمندان شهرستان در راستای تکریم مادران و همچنین دیدار با خانواده شهیده پروین کیوان، شهیده مدافع سلامت را از جمله برنامه های شهرداری دزفول به مناسبت گرامیداشت روز مادر برشمرد و افزود: مقرر شده در مقابل درب منزل بانوی شهیده پروین کیوان تابلوی این شهیده مدافع سلامت که در ایام کرونا به شهادت رسید، نصب شود‌.

 

 سرپرست شهرداری دزفول از برگزاری یک جشن در هایپر مادر با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه مادر به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر خبر داد و تصریح کرد: در این جشن علاوه بر تکریم روز زن و مادر به موضوع اهمیت حجاب نیز پرداخته خواهد شد.

 

 یوسفی نژاد یادآور شد: شهرداری دزفول همچنین در راستای تکریم زنان و بانوان کارمند خود نیز برنامه مفصلی در مجموعه شهرداری برپا خواهد کرد.

 

 وی با اشاره به همکاری گسترده شهرداری دزفول با مساجد و هیئات سطح شهر دزفول در راستای برگزاری برنامه های ویژه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای تکریم مقام زن و مادر گام های مثبتی برداریم.

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0