• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ 
  • تعداد بازدید : 91
next    /  5 prev
بوستان یاس به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
سرپرست شهرداری دزفول گفت: در راستای توسعه فضای سبز شهری و تدوام ارائه خدمات رفاهی به شهروندان بوستان یاس به زودی بهره برداری خواهد رسید.

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری دزفول، عباس یوسفی نژاد امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید از این بوستان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: عملیات اجرایی این بوستان که در «کوی یاس» واقع شده است به زودی به پایان رسیده و آماده حضور شهروندان به ویژه اهالی این منطقه خواهد شد.

 

 وی اعتبار احداث این بوستان را ۷ میلیارد ریال برشمرد و افزود: امکانات این بوستان شامل فضای سبز،مسیر پیاده روی، زمین بازی کودکان،ست ورزشی و ...است.

 

سرپرست شهرداری دزفول در ادامه با بیان اینکه احداث و توسعه بوستان ها و فضای سبز شهری، یکی از ملزومات شهری محسوب می شود، عنوان کرد: این فضاها با تأثیرگذاری بر کیفیت محیط زیست شهری و ایجاد فضایی برای افزایش تعاملات اجتماعی، نقش با اهمیتی در توسعه پایدار شهری ایفا می کنند.

 

 یوسفی نژاد با تاکید بر اینکه خدمات عمومی باید به صورت متوازن در تمامی محلات شهر ارائه شود، گفت: توسعه خدمات عمومی و رفاهی به محلات مختلف از جمله اولویت های شهرداری دزفول است لذا طراحی و احداث بوستان های محله ای همواره از اقدامات مهم در برنامه ریزی شهری در شهرداری دزفول محسوب می شود.

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0