• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ 
  • تعداد بازدید : 48
در ادامه اجرای طرح جمع آوری مراکز سیار عرضه قلیان در بوستان های شهر
۴ مركز سیار عرضه قلیان در بوستان های دووه و بركه جمع آوری شد
سرپرست معاونت امور شهری شهرداری دزفول گفت: در ادامه اجرای طرح جمع آوری مراکز سیار عرضه قلیان از بوستان های ساحلی سطح شهر دزفول، ۴ مرکز سیار عرضه قلیان در بوستان های دووه و برکه با دستور دادستان و هماهنگی مرکز بهداشت جمع آوری شد.

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری دزفول، هادی حلیم زاده امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: در راستای اجرای دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول و با توجه به ممنوعیت استعمال دخانیات در اماکن عمومی و بمنظور صیانت از حقوق شهروندان، حفظ محیط زیست و فضای سبز شهری، طرح جمع آوری مراکز سیار عرضه قلیان از بوستان های ساحلی سطح شهر با همکاری ضابطین قضایی و هماهنگی مرکز بهداشت طی روزهای گذشته توسط شهرداری دزفول آغاز شده است.

 

 وی افزود: بر این اساس طی شب های گذشته این طرح در بوستان های ساحلی علی کله و دووه اجرا شد و در ادامه اجرای این طرح، ۴ مرکز سیار دیگر نیز در بوستان دووه و برکه جمع آوری شدند.

 

 سرپرست معاونت امور شهری شهرداری دزفول با بیان اینکه این طرح به صورت مستمر و تا جمع آوری کامل مراکز سیار عرضه قلیان در بوستان ها ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: با توجه به اینکه وجود این مراکز در بوستان های شهر موجب اعتراض گسترده شهروندان شده بود اجرای طرح مذکور استقبال عمومی شهروندان را در پی داشته است. 

 

 حلیم زاده در پایان از کلیه شهروندان تقاضا کرد به منظور صیانت از حقوق خود و برقراری آرامش و استفاده از بوستان ها در فضایی مفرح، در اجرای این طرح همکاری کنند.

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0