• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 31
شهردار دزفول خبر داد؛
مسیر پیاده روی حرم تا حرم اربعین حسینی توسط بیش از ۳۵۰ نفر از عوامل مختلف شهرداری نظافت و پاكسازی شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری دزفول، محمد عتاب اهوازی شهردار دزفول امروز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن قدردانی از تلاش های کلیه ی نیروهای شهرداری دزفول و سایر ادارات و ارگان ها در راستای آماده سازی مسیر پیاده روی حرم تا حرم اربعین حسینی اظهار داشت: خودروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به منظور تامین ایمنی و جلوگیری از حوادث احتمالی در نقاط مختلف این مسیر مستقر ‌شدند. 

 

 عتاب اهوازی گفت: همچنین موکب بزرگ شهدای شهرداری دزفول که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی شهرداری در مسیر پیاده روی حرم تا حرم برپا شده بود به پذیرایی و خدمات رسانی به عزاداران حسینی در این مراسم پرداخت؛ضمن اینکه در ابتدای این مسیر نیز یک موکب دیگر توسط منطقه دو شهرداری دزفول برپا شد. 

 

 وی گفت: فضاسازی های محیطی و آذین بندی لازم نیز در طول مسیر به ویژه در محل پل اربعین با نصب ریسه و پرچم محرمی و همچین نصب بنر در این مسیر توسط شهرداری دزفول صورت گرفت. 

 

 وی اضافه کرد: بعد از پایان مراسم پیاده روی حرم تا حرم تمام مسیر توسط بیش از ٣۵٠ نفر از عوامل مختلف شهرداری دزفول نظافت و پاکسازی شد.

 

 

 شهردار دزفول در پایان با اشاره به خدمات رسانی اتوبوس های سازمان حمل و نقل به عزاداران حسینی در طول مسیر پیاده روی از تلاش تمام نیروهای شهرداری اعم از مدیران، پرسنل و کارگران این مجموعه به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم پیاده روی اربعین در دزفول قدردانی کرد.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0