• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ 
  • تعداد بازدید : 72
next    /  3 prev
اجرای طرح استقبال از مهر توسط شهرداری دزفول
شهردار دزفول گفت: طرح استقبال از ماه مهر در آستانه بازگشایی مدارس توسط مجموعه مدیریت شهری آغاز شده است

 

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری دزفول، محمد عتاب اهوازی شهردار دزفول امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه عملیات خط کشی خطوط عابر پیاده مقابل مدارس آغاز شده است، اظهار داشت:اجرای این عملیات به منظور تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان و ایمنی آن ها توسط شهرداری در دست اجرا است. 

 

 وی با بیان اینکه گذرگاه عابر پیاده و سرعتکاه در محدوده بیش از ۱۵۰ مدرسه و مرکز آموزشی با رنگ دو جزیی اجرا می شود، اضافه کرد: رنگ آمیزی جداول، رنگ آمیزی و آشکار سازی سرعتگیرها، اجرای نقوش ترافیکی در معابر، بازسازی و رنگ آمیزی پل های عابر پیاده، بازسازی و رنگ آمیزی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی،هوشمندسازی و چراغ دار کردن دو تقاطع (امید به آفرینش و سیدالشهداء به امام)، انجام پروژه اصلاح هندسی رودبند، خرید و نصب تابلوها و تجهیزات راهنمایی و رانندگی از دیگر برنامه های در دست اجرای این طرح است. 

 

عتاب اهوازی همچنین گفت:خرید و نصب تابلوهای راهنمای مسیر، هرس درختان، پاکسازی و شستشوی اطراف مدارس، رفع زوائد بصری و موانع و اشیاء خطرناک در مسیر تردد دانش آموزان نیز توسط مدیریت شهری در حال اجرا می باشد. 

 

شهردار دزفول در پایان تاکید کرد: در حال حاضر بخشی از این اقدامات در آستانه بازگشایی مدارس انجام شده و طی روزهای آینده نیز این اقدامات به جدیت و اهتمام ویژه تداوم خواهد داشت. 

 

 

 

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0