• ساعت : ۱۲:۲۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۲ 
  • تعداد بازدید : 93
بازدید میدانی اعضای شورای شهر از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری دزفول

️به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری دزفول، پوررضایی نائب رئیس شورا، رسالتی رئیس کمیسیون عمران شورا و دوایی‌فر عضو شورا، به همراه احمدی‌نیا معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری و سایر مدیران مرتبط صبح امروز سه شنبه از برخی پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری دزفول بازدید کردند.

️در این بازدید، پروژه‌هایی نظیر احداث بلوار خیبر، بازسازی و بهسازی بوستان های فلاحت دانشجو، عملیات روکش آسفالت معابر شهری و... مورد بررسی قرار گرفت.

️همچنین، اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه‌ها، بر اهمیت کیفیت و سرعت اجرای این پروژه‌ها تاکید کردند.

️پوررضایی، نائب رئیس شورا در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این بازدیدها به ما امکان می‌دهد که از نزدیک در جریان مشکلات و نیازهای اجرایی قرار گیریم و با همکاری مدیران شهرداری، برای حل مشکلات اقدام کنیم.

️رسالتی، رئیس کمیسیون عمران شورا، نیز بر اهمیت این پروژه‌ها در بهبود زیرساخت‌های شهری و رفاه شهروندان تاکید کرد و افزود: با تکمیل این پروژه‌ها، شاهد ارتقای کیفیت زندگی و افزایش رضایت‌مندی شهروندان خواهیم بود.

️احمدی‌نیا، معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری، نیز با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی پروژه‌ها، بر تلاش مستمر تیم‌های اجرایی برای اتمام به موقع و با کیفیت این پروژه‌ها تاکید کرد و از حمایت‌های شورای شهر قدردانی نمود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0