• ساعت : ۱۰:۰۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 90
معاون امور شهر شهرداری دزفول خبر داد؛
تدابیر ویژه شهرداری دزفول با بیش از ۷۵۰ نیروی خدماتی و اجرایی برای ایام محرم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری دزفول، هادی حلیم‌زاده، معاون امور شهر شهرداری دزفول در گفتگو با خبرنگار ما ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع)، به تشریح برنامه‌های این معاونت در ایام محرم پرداخت و از آمادگی کامل شهرداری دزفول برای خدمت‌رسانی در این ایام خبر داد.

️وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده این معاونت برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم عزاداری، اظهار داشت: در این ایام، بیش از ۷۵۰ نیروی خدماتی و اجرایی با استفاده از ۷۰ دستگاه سبک و سنگین، به‌طور شبانه‌روزی در حال آماده‌سازی و پاکسازی مسیرهای عزاداری خواهند بود.ضمن اینکه این اقدامات در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی به اوج خود خواهد رسید.

حلیم‌زاده ضمن اعلام آمادگی نیروهای آتش نشانی در این ایام، ادامه داد: پیش از آغاز ایام محرم، برنامه‌های متعددی از جمله لایروبی جوی‌های آب، لکه‌گیری آسفالت خیابان‌ها، حذف ضایعات بصری و هرس درختان و... به‌صورت کامل اجرا شده است. علاوه بر این، تیم‌های خدمات شهری در حال حاضر مشغول شست‌وشوی مسیرها و درب مساجد برای تسهیل برگزاری مراسم عزاداری هستند.

️وی افزود: محل‌های ذبح دام در ایام محرم نیز با هماهنگی اداره دامپزشکی مشخص و با نصب بنرهای اطلاع‌رسانی به عزاداران اعلام خواهد شد. همچنین، کشتارگاه شهرداری دزفول در روزهای تاسوعا و عاشورا به‌صورت ویژه فعال خواهد بود.

معاون امور شهر شهرداری دزفول همچنین به برنامه‌های دیگر این معاونت برای ایام محرم اشاره کرد و گفت: توزیع کیسه‌های زباله بین هیئات و انجمن‌های مردمی و توزیع مایع دستشویی در مساجد از جمله دیگر برنامه‌های ما برای این ایام است. علاوه بر این، زباله‌های خیابان‌های اصلی و درب تکایا در دو نوبت در طول ایام محرم جمع‌آوری خواهند شد.

️وی در پایان تصریح کرد:شهرداری دزفول با تمام توان و امکانات خود در خدمت شهروندان و عزاداران حسینی است و امیدواریم با همکاری و همدلی مردم، شاهد برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسمات عزاداری باشیم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0